2012. január 20., péntek

Kb 98-104es csini télikabát kislánynak! - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Eladó ez a nagyon helyes kislány téli kabát!
A mért adatokat vedd kérlek figyelembe, mert a cimkéjében csak egy 6-os van írva!
Az én kislányom tavaly télen használta, akkor volt 4éves, és 104es méretet hordott!
Szerintem nagyon jó meleg kis kabát, mi egész télen használtuk!
sajnos a kapucnija nincs meg, már én is így kaptam!
Az ujja végén a patent részén a gumi kissé megnyúlt, de szerintem ettől még nyugodtan viselhető!
Mint ahogy a képen is látszik, van egy belső dupla része kötött aanyagból, ami bepatentólható,
majd a kűlső ugymond a kabát rész zippes!
Vatelin a bélése, nincs kiszakadva, nincs megkopva, sem a bélés sem a kabát része! A minimáli bibije amit 
írtam az ujjánál! Szerintem az ára sem sok egy téli kabátért!


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-19 09:00
. Kb 98-104es csini télikabát kislánynak! - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése