2011. szeptember 18., vasárnap

Csini sötétkék ÚJ! MNG (Mango) farmer 38-as - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Eladó a képen látható MNG sötétkék ÚJ! farmer. A Mango-ban beleszerettem a fazonjába és megvettem.
Mivel hosszú volt, félretettem, hogy majd felvarrom, de közben szültem és sajnos kicsi lett már rám.  
Nagyon sajnálom, mert nagyon tetszik a színe (egész sötét kék) és a fazonja is (lefelé bővülő száravan és csípőnaci).
Sosem volt hordva, sem kimosva, csak a szekrényemben állt.
Mérete 38-as, de szerintem olyan S-M-es. Azért vedd figyelembe a centiket!
Ülep elöl: 20 cm
Ülep hátul: 31 cm
Belső szárhossz: 86, 5 cm
Csípőbőség: 48 cm
Derékbőség: 41 cm


Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-26 17:48
. Csini sötétkék ÚJ! MNG (Mango) farmer 38-as - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése